احمقانه ترین سوالات از مایکروسافت

به گوگلي خوش آمديد همين حالا مي توانيد عضو شده يا خدمات و محصولات خود را تبليغ كنيد.

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
نظر سنجی
دیگر موارد
آمار وب سایت
سلام امیدوارم خوشتون بیاد:

1-کاربر:اینترنت من کار نمیکنه.

مشاور:مودم رو وصل کردین؟همه ی سیم های کامپیوتر رو چک کردین؟

کاربر:نه الان فقط مانیتور جلوی من هست هنوز کامپیوتر و مودم رو از جعبه بیرون نیاوردم


2-کاربر:من یه پسر 14 ساله دارم برای کامپوتر رمز گذاشته نمیتونم روشنش کنم.

مشاور:رمزش رو فراموش کرده؟

کاربر:نه با من لج کرده رمز رو نمیده.


3-مرکز مشاوره:چه نوع کامپوتری دارین؟

کاربر:یه کامپوتر سفید خوشگل.


4-مشاور:لطفا روی MY COMPUTER کلیک کنین.

کاربر:من فقط کامپوتر خودم رو دارم کامپیوتر شما پیش من نیست.


5- مرکز:روی ایکن MY COMPUTER در سمت چپ صفحه کلیک کنینو

کاربر:سمت چپ من یا سمت چپ شما؟


6-مشتری:سلام من نمیتونم پرینت کنم.

مرکز:میشه لطفا رو دکمه ی START کلیک کنین.

مشتری:ببین رفیق من بیل گیتس نیستم .مثل بچه ی ادم جوابمو بده و برام اصطلاحات فنی نیار مسخره.


7-مشتری:سلام من نمیتونم پرینت بگیرم هر دفعه سعی میکنم کامپوتر میگه که نمی تونه پرینتر رو پیدا کنه من حتی اومدم پرینتر رو جلوی مانیتور گذاشتم ولی اون هنوز میگه پیداش نمیکنه.


8-مشتری:سلام من در پرینت گرفتن با رنگ قرمز مشکل دارم.

مشاور:پرینترتون رنگیه؟

مشتری:نه مگه باید رنگی باشه؟


9-مرکز:الان روی مانیتورتون چی هست خانوم؟

یه خرس کوچولوی خوشگل که دوستم برام گرفته.


10-مرکز:الان دکمه ی F8 رو بزنین.

مشتری:کار نمیکنه.

مرکز :شما دقیقا  چی کار کردین؟

مشتری :من دکمه ی F رو با 8 فشار دادم عین همون چیزی که شما گفتین ولی کار نکرد.

با حال بود؟








:: بازدید از این مطلب : 744
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : matin80
ت : 5 خرداد 1395
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی